Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

7 Tips για Σχεδιασμό Εταιρικού Εντύπου

Επτά σημαντικά σημεία στο σχεδιασμό εταιρικού εντύπου που κάθε γραφίστας θα πρέπει να λαβαίνει υπόψη του είναι τα παρακάτω:

1. Χρώματα. Τα βασικά χρώματα του διαφημιστικού φυλλαδίου είναι καθορισμένα από την παλέτα της εταιρική μας ταυτότητας και δεν πρέπει ποτέ να είναι ξεκομμένα από αυτήν.





2. Concept. Ο σχεδιασμός του διαφημιστικού φυλλαδίου έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση που έχει καθοριστεί στρατηγικά βάσει της ενημέρωσης για την εταιρεία και τον εμπορικό στόχο της διαφήμισης, όπως επίσης και του target group που απευθύνεται.

3. Λειτουργικότητα στην οπτική ανάγνωση της πληροφορίας. Οι πληροφορίες σε κείμενα και φωτογραφίες του εξωφύλλου, των εσωτερικών σελίδων και του οπισθοφύλλου έχουν οργανωθεί, δομηθεί, ιεραρχηθεί και τονιστεί με ξεκάθαρο τρόπο.

4. Βασικό Μήνυμα. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να ξεχωρίζει από τα επιμέρους μηνύματα και ποτέ να μην χάνεται στη πληθώρα των μηνυμάτων.

5. Σλόγκαν. Είναι επιθυμητό να πλαισιώνει μια στρατηγική διαφημιστική επικοινωνία είτε αφορά συγκεκριμένη περίοδο είτε είναι μακροχρόνια στρατηγική επικοινωνίας.


6. Αποσαφήνιση. Θέλουμε να υπενθυμίσουμε την εταιρεία στο υπάρχον κοινό μας ή μήπως θέλουμε να αποκτήσουμε brand awareness σε ένα νέο κοινό στόχο (target group). Η αποσαφήνιση αυτού του στόχου "μεταφράζεται" στην οπτική μας επικοινωνία και στο σχεδιασμό του εταιρικού εντύπου, ανάλογα.

7. Εκτύπωση. Η επιλογή σωστού χαρτιού εκτύπωσης καθώς και μετεκτυπωτικού φινιρίσματος (πλαστικοποίηση ματ ή γυαλιστερή, κοπτικά, τοπικό UV) μπορούν να κάνουν τη "διαφορά" στο συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα.

Περισσότερα: www.smartgraphic.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: