Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Πότε σχεδιάζουμε σύμβολο στο Λογότυπο;

Υπάρχουν λογότυπα με λιγότερο ή περισσότερο ευδιάκριτα σύμβολα. Από την άλλη πλευρά υπάρχουν λογότυπα που στηρίζονται αποκλειστικά στη κατάλληλη χρήση Τυπογραφία με την επιλογή κατάλληλης γραμματοσειράς. Η περιγραφή ή αλλιώς επεξηγηματικό χρησιμοποιείται κατά περίπτωση και κατ' επιλογή.



Πότε όμως αποφασίζουμε να σχεδιάσουμε σύμβολο στην εικόνα της εταιρείας;
Πρωτίστως, όταν:


  • Το όνομα της εταιρείας είναι πολύ γενικό
  • Αρκετά μεγάλο και όχι ιδιαίτερα προσδιοριστικό του αντικειμένου εργασιών
  • Ονοματολογία εταιρείας χωρίς ιδιαίτερο στίγμα
  • Ο σχεδιασμός του λογοτύπου εταιρείας ή προϊόντος χρειάζεται απαραιτήτως ένα έμβλημα/σήμα
  • Χρειάζεται σύμβολο για προϊόν, υπηρεσία ή εταιρεία που θα λειτουργεί ως "σύμβολο ομπρέλα" για αντίστοιχες υποκατηγορίες
  • Δυνατότητα μεγάλου διαφημιστικού budget για λανσάρισμα αλλά και "επεξήγηση" του συμβόλου, όπως κυρίως συμβαίνει σε μεγάλες εταιρείες


Αντιθέτως, σχεδιάζουμε λογότυπο που στηρίζεται αποκλειστικά στην Τυπογραφία όταν έχουμε:

  • Ονοματολογία προϊόντος, υπηρεσίας ή εταιρείας με σαφή και διακριτό αντικείμενο εργασιών
  • Εταιρεία ηγέτης σε νεότευκτο χώρο εργασιών (πράγμα σπάνιο αυτή την εποχή με κλασσικό παράδειγμα την ΙΒΜ)
  • Ονοματολογία προϊόντος που θα ακολουθείται από υποκατηγορίες με σαφή και πάλι προσδιορισμό μόνο από τη σαφήνεια της ονοματολογίας (π.χ. ΝΟΚΙΑ και μοντέλα κινητών)

Περισσότερα σε δείγματα λογοτύπων: www.logo4start.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: