Υπάρχουν λογότυπα με λιγότερο ή περισσότερο ευδιάκριτα σύμβολα. Από την άλλη πλευρά υπάρχουν λογότυπα που στηρίζονται αποκλειστικά στη κατάλληλη χρήση Τυπογραφία με την επιλογή κατάλληλης γραμματοσειράς. Η περιγραφή ή αλλιώς επεξηγηματικό χρησιμοποιείται κατά περίπτωση και κατ' επιλογή.
Πότε όμως αποφασίζουμε να σχεδιάσουμε σύμβολο στην εικόνα της εταιρείας;
Πρωτίστως, όταν:
Πότε όμως αποφασίζουμε να σχεδιάσουμε σύμβολο στην εικόνα της εταιρείας;
Πρωτίστως, όταν:
- Το όνομα της εταιρείας είναι πολύ γενικό
- Αρκετά μεγάλο και όχι ιδιαίτερα προσδιοριστικό του αντικειμένου εργασιών
- Ονοματολογία εταιρείας χωρίς ιδιαίτερο στίγμα
- Ο σχεδιασμός του λογοτύπου εταιρείας ή προϊόντος χρειάζεται απαραιτήτως ένα έμβλημα/σήμα
- Χρειάζεται σύμβολο για προϊόν, υπηρεσία ή εταιρεία που θα λειτουργεί ως "σύμβολο ομπρέλα" για αντίστοιχες υποκατηγορίες
- Δυνατότητα μεγάλου διαφημιστικού budget για λανσάρισμα αλλά και "επεξήγηση" του συμβόλου, όπως κυρίως συμβαίνει σε μεγάλες εταιρείες
Αντιθέτως, σχεδιάζουμε λογότυπο που στηρίζεται αποκλειστικά στην Τυπογραφία όταν έχουμε:
- Ονοματολογία προϊόντος, υπηρεσίας ή εταιρείας με σαφή και διακριτό αντικείμενο εργασιών
- Εταιρεία ηγέτης σε νεότευκτο χώρο εργασιών (πράγμα σπάνιο αυτή την εποχή με κλασσικό παράδειγμα την ΙΒΜ)
- Ονοματολογία προϊόντος που θα ακολουθείται από υποκατηγορίες με σαφή και πάλι προσδιορισμό μόνο από τη σαφήνεια της ονοματολογίας (π.χ. ΝΟΚΙΑ και μοντέλα κινητών)
Περισσότερα σε δείγματα λογοτύπων: www.logo4start.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου