

Απλοποίηση. Όσο περισσότερο εξελίσσεται, μεγαλώνει, καθιερώνεται μια εταιρεία τόσο περισσότερο αυτό αποτυπώνεται στη εικόνα της εταιρείας, στο λογότυπο της.
Αυτό σημαίνει ότι τα βασικά χρώματα παραμένουν ή αφαιρούνται τα πολλά χρώματα. Οι φόρμες απλοποιούνται, η τυπογραφία είναι ευανάγνωστη και ξεκάθαρη. Τα σύμβολα είναι σαφή, διακριτά και "διαβάζονται" άμεσα.
Σταθερότητα. Η εικόνα του λογοτύπου δε χάνει τη σύνδεση της με το παρελθόν, ιστορία, αξίες της εταιρείας - του brand. Δε ξεχνά από που προέρχεται, τις αξίες που την καθιέρωσαν. Πατάει σε αυτό για να εξελίξει την εικόνα της. Αυτό μεταφράζεται ανάλογα και στο re-design (επανασχεδιασμό) του λογοτύπου.
Κοιτάει στο μέλλον. Ο τρόπος που "μιλάει" το λογότυπο αποτυπώνεται κατάλληλα στη τυπογραφία του λογοτύπου. Πολλές φορές στο rebranding είναι εμφανή στην επιλογή μοντέρνας, σύγχρονης τυπογραφίας όπου ουσιαστικά "κλείνει το μάτι" στα νεανικά target group που χτίζουν μια νέα σχέση με το brand ενώ παράλληλα φέρνουν μαζί τους νέες καταναλωτικές συνήθειες.

Δείγματα λογοτύπου: www.logo4start.com & www.smartgraphic.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου