Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Ποιος ο ρόλος του design συσκευασίας;


Στη διαφήμιση ο ρόλος του design συσκευασίας προϊόντος αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στο branding και στη πορεία του προϊόντος στην αγορά. Οι διαφημιστές λένε - και όχι άδικα - ότι η συσκευασία αποτελεί ένα hard selling εργαλείο στα λίγα δευτερόλεπτα που έχει το χρόνο να πείσει τον καταναλωτή. Αναλαμβάνει το έργο να ελκύσει και να πείσει για την αξία του περιεχομένου του με όχημα την κατάλληλη εικόνα.

Το προϊόν που έχει μελετηθεί σχετικά με το που στοχεύει στη αγορά και πως σχεδιαστικά θα επικοινωνήσει το συνολικό μήνυμα του, έχει ικανές πιθανότητες για επιτυχημένη εμπορική πορεία. Καταλαμβάνει το δικό του χώρο (positioning) στην αγορά, γίνεται αναγνωρίσιμο brand με ανάλογη διάρκεια στην εμπορική πορεία του.

Η μελέτη και ο σχεδιασμός συσκευασίας προϊόντος είναι μια συνεργασία του σχεδιαστή / γραφίστα με το πελάτη ώστε να προσδιοριστούν: 


  1. τα δεδομένα της αγοράς - ενημέρωση από το πελάτη & σχετική έρευνα σχεδιαστή
  2. η στόχευση του κοινού που απευθύνεται το προϊόν - positioning
  3. το σχεδιαστικό στυλ που επικοινωνεί καλύτερα την αξία του προϊόντος / brand - πρόταση του σχεδιαστή 

Στο Δημιουργικό Γραφείο SmartGraphic.gr του σχεδιαστή Κατσιγιώργη Παύλου αναλαμβάνουμε να δώσουμε στο design συσκευασίας την αξία του περιεχομένου, του προϊόντος.

Δημιουργικό Γραφείο SmartGraphic.gr: www.smartgraphic.gr 


Δεν υπάρχουν σχόλια: