Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

7 Βασικές Αρχές στο Σχεδιασμό Λογοτύπου


Ο Σχεδιασμός Λογοτύπου ως γραφιστικό προϊόν τεκμηριώνει την άποψη ότι το design είναι εφαρμοσμένη τέχνη και όχι καλλιτεχνική άποψη. Η έκφραση “ο καλλιτέχνης λύνει τα δικά του προβλήματα, ο σχεδιαστής τα προβλήματα των άλλων” δηλώνει σαφέστατα το τι είναι design.


Παρόμοια και στο σχεδιασμό λογοτύπου χρειάζεται ο γραφίστας να ενημερωθεί αρχικά για την εταιρεία καθώς και τη σχεδιαστική και στρατηγική κατεύθυνση του σχεδιασμού του λογοτύπου. Μόνο με σαφή ενημέρωση μεταφράζεται και σχεδιάζεται η εικόνα μια επιχείρησης. Μερικές βασικές αρχές που παράγουν οπτικά επαγγελματικό αποτέλεσμα κατά το σχεδιασμό λογοτύπου είναι και οι 7 παρακάτω.

Σίγουρα δεν είναι μόνες και αναμφίβολα μπορεί κανείς να τις διαπιστώσει παρατηρώντας τες σε επιτυχημένα λογότυπα επιχειρήσεων. Επτά βασικές αρχές είναι:

1. Η ανάθεση του σχεδιασμού σε Επαγγελματία Γραφίστα με αναλυτική ενημέρωση του για την επιχείρηση είναι το πρώτο και σημαντικό βήμα για τη σωστή εικόνα της επιχείρησης.




2. Η χρησιμοποίηση 1, 2 ή το πολύ 3 χρωμάτων είναι ιδανική για το πλήθος των χρωμάτων που είναι σωστό να χρησιμοποιηθούν. Ισχύουν βέβαια και ελάχιστες εξαιρέσεις βάσει concept.



3. Η επιλογή κατάλληλης γραμματοσειράς και κατάλληλου συμβόλου όπου χρειάζεται να γίνει σε μεγάλο βαθμό δίνει το στίγμα και την ταυτότητα της επιχείρησης.



4. Στοιχεία αντίθεσης είτε στα χρώματα είτε στη χρησιμοποίηση πεζών γραμμάτων με κεφαλαία. Η αντίθεση πάντα προκαλεί οπτικό ενδιαφέρον και αιχμαλωτίζει, χωρίς όμως να αποκλείονται και τα αρμονικά χρώματα στο σχεδιασμό αναλόγως concept.



5. Κατάλληλη χρήση θερμών ή ψυχρών χρωμάτων. Η εικόνα της επιχείρησης και η επίδραση που θα πρέπει να έχει στην επιλογή αγοράς υπηρεσίας ή προϊόντος δίνει τη κατάλληλη κατεύθυνση από την ενημέρωση για την επιχείρηση.




6. Απρόσκοπτη εφαρμογή του Λογοτύπου είτε σε μικρές είτε σε μεγάλες επιφάνειες χωρίς αλλοίωση της εικόνας του.




7. Το στοιχείο έκπληξης στην περιγραφή της εικόνας της εταιρείας πάντα δημιουργεί οπτικό ερέθισμα και βοηθάει στη καταγραφή του στο μυαλό του καταναλωτή.




Περισσότερες πληροφορίες: www.logo4start.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: