Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Τι Πρέπει να Γνωρίζω για το Σχεδιασμό Λογοτύπου;

Η μελέτη & σχεδιασμός Λογοτύπου είναι τα δύο διαφορετικά στάδια που ο γραφίστας λογοτύπου θα πρέπει με θρησκευτική ευλάβεια να ακολουθήσει με αυτή τη σειρά. Αφετηρία δίχως άλλο, στη διαδικασία μελέτης & σχεδιασμού λογοτύπου αποτελεί η ενημέρωση (brief) για την εταιρεία και τη στρατηγική επικοινωνίας της. Επίσης η γνώση της τοποθέτησης (positioning) της εταιρείας στον εμπορικό στίβο σύμφωνα με ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στοιχείο που προσδιορίζει τη ταυτότητά της, αποτελεί εξίσου σημαντικό στοιχείο.

Επιπρόσθετα η επισήμανση του ορισμού για το τι είναι το λογότυπο βοηθάει το πελάτη να έχει στο νου το ξεκάθαρο στόχο του σχεδιασμού. Ένας σύντομος και περιεκτικός ορισμός συμπυκνώνεται στη παρακάτω δήλωση:
















Ο παραπάνω ορισμός εκ των πραγμάτων αποκλείει τα "φλύαρα" λογότυπα που αποτελούν ουσιαστικά προϊόν λάθους σχεδιασμού και "άγχους" να πούμε πολλά για την εταιρεία μας ή το προϊόν μας. Με το καταιγισμό των μηνυμάτων & εικόνων που καθημερινά βλέπουμε, θα καθιστούσε μια τέτοια προσέγγιση ανεδαφική καθώς οι πιθανότητες θα είναι ελάχιστες για την κατάληψη μια θέσης στη μνήμη του αγοραστικού κοινού που στοχεύουμε.


Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το λογότυπο δημιουργεί τη πρώτη - και μακροπρόθεσμα - τη τελική εντύπωση. Από εκεί και πέρα η εταιρεία έρχεται να υποστηρίξει και επιβεβαιώσει αυτό που ευαγγελίζεται το λογότυπο της. Δημιουργεί τις βάσεις για την ανάπτυξη εμπιστοσύνης και εμπορικής σχέσης των πελατών με την εταιρεία.

Εξάλλου πόσες φορές ένα "ερασιτεχνικό" λογότυπο που είδαμε είτε στο internet είτε τυπωμένο μας ώθησε να προχωρήσουμε σε αγορά; Σίγουρα το λογότυπο περιγράφει σε μεγάλο βαθμό τις προοπτικές της εταιρείας μας καθώς η μελετημένη και φροντισμένη εικόνα, δημιουργεί εμπιστοσύνη.

Περισσότερα: www.smartgraphic.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια: